niedziela, 27 lutego 2011

nowa . (?)

jee , witam wszystkich .
jestem zuzka  ,  mam 15 lat i pochodzę z krakowa  . uwielbiam tańczyć i słuchać mjuuzik . uwielbiam poznawać nowe osoby ,  zwłaszcza dziewczyny piszące blogi o swoim życiu  . bardzo mnie to inspiruje .
kiedyś pisałam blogi , ale nie miałam czasu systematycznie ich uzupełniać . teraz podjęłam się pewnego wyzwania i założyłam kolejnego bloga . mam nadzieję , że mnie polubisz , bo ja nie szukam tu wrogów .
pozdrawiam i liczę na akceptację .
zuz ♥

3 komentarze:

  1. ooo ,moze byc fajny blog ;d
    może nie jesteś płaska jak natii ? ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. jula xdd - dziękuję za pochopną ocenę
    Nie musiałaś na mnie od razu wyskakiwać .Cóż każdy ma swoje wady i zalety i nikt nie jest idealny a na pewno nie ty .Po za tym do cholory mam tylko 12 lat .

    zuza - dodaję się do obserwatorów . ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ee , nie , nie jestem płaska ... a skąd wiesz , że Natii jest 'płaska'?

    Dziękuję Natii ; ) .

    OdpowiedzUsuń