środa, 2 marca 2011

nie mam pomysłu na tytuł . xd

Sieeemaa ludzie xd .
Tak więc kolejne lekcje z pedałkiem , dzisiejsza głupawka na polskim i tekst Pauliny ; 
nauczycielka : Paulina wstań!
Paulina: Spoooko , do końca lekcji ? 
nauczycielka: Tak!
Paulina: ok , mam stać 36 minut . pff, msza trwa dłużej . 
Ja pierdziele, dostałam takiej głupawki xDD Polonistka się krzywo patrzyła , trudno się mówi ; D . 
W szkole byłam ubrana dziewczęco (julka , nie śmiej się xDD . wiesz , w końcu trzeba coś jebnąć xd potem ci powiem ;d). Miałam jasnoróżową , cienką bluzeczkę , na to szary, wełniany sweterek . Do tego jasno-niebieskie jeansy i pastelowa torebka . Buty emu .
Dzisiaj po lekcjach pojechaliśmy do klubu na siatkę . Dostałam 2 razy w ryj^^ ... Ale i tak było wesoło. Mam całe posiniaczone kolana , bo nakolanniki jeszcze nie doszły ; ccc . . .  Ehh, jutro kartkówka z historii , znowu ; O  . Mapa i te sprawy.
Tak ... co jeszcze mogę powiedzieć.. Może to, że cały czas  ,  CAAAAAAAŁY śpiewam Sweet Dreams w wykonaniu Marilyna Mansona  ♥♥♥ Kiedy mi przejdzie  ?   Dobraa,  idę jeść lody . Mam cholerną ochotę. Naa... CZEKOLADOOWE <3 . A akurat Mama kupiłaa ;>. Oo, posypię sobie orzechami . Dzisiejszy dzień uważam za udany i ogłaszam ZAKAZ UCZENIA SIĘ CZEGOKOLWIEK , Dziękuję , dobranoc xd 
Aaaazuz . ! ♥ 
PS . Zgłaszam się do krytyki mojego jak na razie mini bloga do SweetNatii . : D

4 komentarze:

  1. fajny blog
    + dodaję sie do obserwatorów

    OdpowiedzUsuń
  2. po poslku , pisze mi w zeszycie -bdb ! xdd
    lody czekoladowe mmmm ... z oczechami fuj -,-

    OdpowiedzUsuń
  3. orzechy - mniam . a to , że ty jeść nie możesz xdd.. tyy, zrobiłaś ten regulamin ; o ?

    OdpowiedzUsuń